خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 


قیمت : 85000 تومان


برند : متفرقه


خرید پستی ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 


قیمت ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22


 


این محصول 2 تکه لباس پسرانه مدل ManBlack22 است. در این ست یک تی‌شرت فانتزی همراه با شنل آستین بلند و یک شلوار با کمر کشبافت ارائه شده است. تی‌شرتی و شلواری که در این ست می‌بینیم طرح سوپر منیک شخصیت تخیلی و ابرقهرمانانه در انیمیشن های تلویزیونی و سینمایی است. به همراه این تی‌شرت، یک شلوار با کمر کشبافت پهن و ست شده با تیشرت را داریم. مچ و سر آستین های این مدل کشبافت بوده و مانع از کشیده شدن لباس در ناحیه ی پا و دست میشود ، این تکه‌ها از الیاف نخی دوخته شده‌اند و از لطافت خوبی برخوردارند. با توجه به بافت و مدل این تکه‌ها، این ست برای فصل پاییز، بهار و زمستان مناسب است. عمر با دوامی دارد و قابلیت شست شو به صورت دستی و ماشینی دارد


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


این محصول 2 تکه لباس پسرانه مدل ManBlack22 است. در این ست یک تی‌شرت فانتزی همراه با شنل آستین بلند و یک شلوار با کمر کشبافت ارائه شده است. تی‌شرتی و شلواری که در این ست می‌بینیم طرح سوپر منیک شخصیت تخیلی و ابرقهرمانانه در انیمیشن های تلویزیونی و سینمایی است. به همراه این تی‌شرت، یک شلوار با کمر کشبافت پهن و ست شده با تیشرت را داریم. مچ و سر آستین های این مدل کشبافت بوده و مانع از کشیده شدن لباس در ناحیه ی پا و دست میشود ، این تکه‌ها از الیاف نخی دوخته شده‌اند و از لطافت خوبی برخوردارند. با توجه به بافت و مدل این تکه‌ها، این ست برای فصل پاییز، بهار و زمستان مناسب است. عمر با دوامی دارد و قابلیت شست شو به صورت دستی و ماشینی دارد


 



تصاویر بیشتر


 



ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 ارزان , ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 با قیمت ارزان , خرید متفرقه ارزان , متفرقه با قیمت ارزان , خرید پستی ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 ,خرید اینترنتی ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22, خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 با قیمت 85000 ,خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 فقط 85000 ,خرید متفرقه ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 ,خرید متفرقه با قیمت 85000,kharid ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22, gheymat ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22  

خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 ارزان,ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 با قیمت ارزان,خرید پستی ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22,خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 با قیمت 85000,خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 فقط 85000,خرید متفرقه ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22,kharid online ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22,kharid ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 arzan,qeymat ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22, خرید اینترنتی ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 قیمت : 85000 تومانبرند : متفرقهخرید پستی ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 قیمت ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22  برای خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 ارزان,ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 با قیمت ارزان,خرید پستی ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22,خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 با قیمت 85000,خرید ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 فقط 85000,خرید متفرقه ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22,kharid online ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22,kharid ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22 arzan,qeymat ست لباس پسرانه طرح سوپر من وچیون مدل ManBlack22,